Praděd skialp propozice

Název: Praděd Skialp Race

Termín:sobota 4.3.2022

Čas startu:  cca 16:20 hodin, Praděd, sporthotel Kurzovní, hromadný start
Registrace: na místě v hotelu hotel Sporthotel Kurzovní: 4.3.2022, od 13 do 15:30hod

Charakteristika: Podvečerní skialpový závod pro širokou veřejnost

Místo: Jeseníky – Ovčárna, hotel Figura, Praděd

Trasa

Start i cíl závodu je u Hotelu Figura.

Trať závodu bude značena a povede výhradně po sjezdovkách a oficiálních cestách z důvodu pohybu v chráněné krajinné oblasti. Předpokládaná délka závodu do 60 minut pro první závodníky, limit závodu 120 minut (12 km délka, 650 m převýšení).

Časomíra a registrace

ruční měření

Startovné

Připsané na účet pořadatele do 31.1.2022 300 Kč Po tomto termínu a na místě 400 Kč Challenge dvojce na účet pořadatele do 31.1.2022 500 Kč Challenge dvojce po termínu a na místě 700 Kč

V případě zrušení závodu z důvodů nařízení vlády bude startovné převedeno na další ročník nebo na základě žádosti vráceno na účet účastníka.

Covidové informace

Covido opatření budou průběžně aktualizavné s ohledem na blížící se termín závodu - dle nařízení vlády.

Kategorie

Muži/Ženy A 18-29 let

Muži/Ženy B 30-39 let

Muži C 40-49 let

Ženy C 40+

Muži D 50+

Challenge dvojice bez rozdílu věku a pohlaví

Povinná výbava
Pokyny pro závodníky

Z parkoviště Hvězda jede poslední pendl  v 15 hodin nahoru na Ovčárnu (pendl jezdí každou celou hodinu nahoru).

Předpokládaná délka závodu 60 minut pro první závodníky, limit závodu 120 minut.

Vyhlášení v 18 hodin

Doprava z Ovčárny zpět na Hvězdu zajištěna pořadatelem, nutno předem nahlásit pořadateli. Dále je možnost přespání nahotel Figura nebo Kurzovní chatě nebo kdekoliv jinde, nutná včasná rezervace. Pořadatel ubytování nezajišťuje.

Trasa závodu

Start od hotelu Figura, výstup pod lanovkou "C" až k výstupní stanici. Sjezd po sjezdovce "C" , výstup a jsezd sjezdovka B, dále po komunikaci Ovčárna, kolem HS, část sjezdovky A nahoru a k cestě, pak po obslužné komunikaci k vysílači Praděd – sjezd po zimní trase směr sjezdovka Velký Václavák, dále po komunikaci k sjezdovce "A" a sjezd dolů k nástupní stanici. Dále po turistické modré k rozcestí se žlutou. Z rozcestí po žluté směr Ovčárna přes sjezdovku "Malý Václavák" do cíle u hotelu Figura.

Snímek obrazovky 2020-02-19 v 16.26.58.